Främling, vad döljer du för mig?

Godkväll kära blogg!
 
Skrev ett inlägg i måndags som av någon anledning inte publicerades, men förra inlägget är alltså det jag skrev då. Mixtrade med publiceringsdatum, och nu lät det som att jag var värsta hackern (det är jag inte), så det ser ut som att det skrevs då, haha. Förstår inte grejen med att jag ska inleda med att skriva om att skriva om onödiga saker.
 
Har varit ledig idag. Eller tja, red Monithor, fixade stallet, lämnade en bok och var på Stadium, åkte hem, åt, longerade Donatello (glad häst), åt, kollade på film och TV, hamnade här och skulle plugga.
 
Var med om en traumatisk händelse på Stadium. Provade sport-bhar och helt plötsligt kom en unge, tjej på typ 3 år, och öppnade draperiet till provhytten?! Förvånad över att jag stod där stängde hon och gick. OCH KOM TILLBAKA?!?!?! Då öppnade ungen igen och stod och glodde?! Blir så trött på barn som har noll respekt och föräldrar som inte uppfostrar ungarna. Hur som så stängde jag igen efter ett tag, trodde hon skulle tröttna och gå först. Ja, då kröp ungen ner på golvet och var på väg in i provhytten??? Alltså va? Räddades tillslut av mamman som ropade "namn, kom nu, vi ska åka". Inte ett ord om att man inte går in till okändingar i provhytter. Suck. Och nej, SÅ traumatskt var det inte. Ja, jag hade kunnat sagt åt den att gå. Blev nog mest förvånad, och arg. Tycker inte om små barn, haha. Hoppas ni (finns ni läsare ens?) missförstod mig rätt med det här.
 
Nu ska jag plugga.
 
Väl mött,



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

enrosagnu

ryttare, ridlärare och hästägare

RSS 2.0