Cause I'm still breathing

Goddag kära blogg!
 
När jag ändå höll på slänger jag upp mina bästa bilder från Göteborg. De är fotade med iPhone och så jävla inzoomade så de är inte så hög kvalitee, men hallå, motivet är fint.
 
Så här såg jag ut när jag nyss "träffat" Tré utanför hotellet.
 
Billie Joe Armstrong.
 
Mike Dirnt.
 
Billie och Mike.
 
Billie och Mike.
 
Tré, Jason och Billie i PRIDEFLAGGA. Så glad att detta är min bästa bild pga prideflaggan.
 
Mike Dirnt.
Blue.
 
Blue.
 
King for a day.
 
Vattenspruuuuuuuta!
 
Billie och Mike.
 
Älsklingar.
 
Kärlek.
 
Mike fastnade bäst på kort.
 
Guldstjärna!!
 
Thank you so much.
 
Tack.
 
TACK SOM FAN!
 
I had the time of my life.
 
Snodde den. Men dör.
 
Jag och Trés trumpinne. Fast nu är det Linas trumpinne.
 
För att...
 
Billie Joe tog en likadan två dagar innan.
 
Fuck you Donald Trump.
 
Nu ska jag lägga ner det här, diska och åka till stallet tror jag.
 
Väl mött,
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

enrosagnu

ryttare, ridlärare och hästägare

RSS 2.0